David allen,getting things done

lezen: Getting Things Done | David Allen

Ben je ook nieuwsbrief-moe? Of ben je een grote fan? Ik ben enorm voorstander van deze manier van marketen. Waarom?

de wondere wereld van de algoritmes

Je hebt het vast al wel ergens meegekregen: Facebook is steeds meer haar algoritmes aan het veranderen. En dat betekent dat jouw posts steeds minder vaak in de tijdlijn van je volgers ‘geshowd’ worden. Tenzij je betaalt. Dus daar gaat je prachtige (gratis) online campagne en die voor jou o zo belangrijke berichtgeving aan je fans.

ja, ik ben een controlfreak

Wat Facebook doet, heb jij niet in de hand. Wat je wel in de hand hebt, is je eigen platform. Je website. Mensen zullen hier niet spontaan naartoe gaan. Of nou ja, meestal niet. Tenzij je Amazon.com bent. Of Bol.com. De meesten van ons zijn dat niet. Denk ik.

Dus moet je op een andere manier de aandacht trekken.

control freak

En die andere manier van aandachttrekker kan dus met een nieuwsbrief. Je kunt ‘m zelf schrijven. Of door iemand anders laten doen.

Dus goed. Je hebt dan uiteindelijk besloten om toch die nieuwsbrief te gaan schrijven. Je hebt al een paar mensen, die enthousiast op je nieuwsbrief hebben ingeschreven. Helemaal top. Maar dan breekt het koude zweet je misschien uit. Hoe nu verder?

Lees dan verder in dit blogartikel, waarin je misschien een beetje verder op weg geholpen zult worden.

Reageer op dit artikel

Laat als eerste een reactie achter.

geef een reactie

wpDiscuz